...

...

Çarşamba, Haziran 07, 2017

Barselona'da bitki motifli ev






Bu şirin apartman dairesinin sahipleri görünüşe göre doğaya ve yeşile çok düşkün olacaklar ki sebze ve meyve motiflerini evin her yerinde kullanmışlar.

Tabi benim gibi sepet düşkünlerini de unutmamışlar :) 

Kentsel konut dekorasyonunda canlı çiçek kullanımına son dönemlerde daha çok rastlar olduk. Sanırım hepimiz doğaya duyduğumuz özlemi bir parça da olsa evimize taşıyarak hasret gideriyoruz. Evin ortamına tazelik, ferahlık ve renk kattığı da bir gerçek.

Doğayı sevenler için ilham olacağını düşündüğüm bu güzel ev hissettiklerime şahane bir örnek bence. 

Keyifle incelemeniz dileğiyle...












Fotoğraflar : el mueble






2 yorum:

  1. Bayılıyorum şu kocaman kocaman yeşile bakan pencerelere...
    Rüya gibi.

    YanıtlaSil
  2. Taşınıyorum nasılda ihtiyacım var böyle önerilere çok güzel açık renklere bayılıyorum bende. Evimiz yeşile bakıyor bahçeli tamamını beyaza boyatıyorum.beyaz ve bej tonları ve tabiki yeşiller bakalım nasil olacak... Paylaşımınız çok iyi geldi bana teşekkürler

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...