...

...

Salı, Nisan 07, 2015

Bahar Detoksu / Laura Ashley 2015 İlkbahar -Yaz Koleksiyonu





Hava durumu üzerimde büyük bir baskı kurmuş durumda. Nasıl ki baharı karşılarken evlerimizde dip bucak temizliği yapıyorsak ruh temizliği de şart bence.  Ben de ruhumdaki kalabalığı hafifletmek adına, bana kimler ve neler iyi gelmiyorsa bol bol eleme yapıyorum son günlerde. Mesela başta eğlenceli ve masum gibi görünen, zaman geçtikçe kendinize ait tüm boş zamanlarınızı gasp eden sosyal medyanın esiri olmamak adına araya mesafe koymaya karar verdim. Bir nevi sosyal detoks (!) yapıyorum anlayacağınız.

Bir de yeni mevsimde beden temizliği var ki işte onda pek başarılı olamıyorum. Bahar yorgunluğunun ( havalara bakılırsa baharın geleceği yok ama yorgunluğu önden gönderdi sanki ), tril tril bluzlardan fışkırmayan göbeğimin stresini yaşamadan özgürce yaza hazır olmak için yediklerime dikkat etmek istiyorum. Bir arpa boyu kadar yol katetmiş değilim ama istiyorum işte..

Kendime not:

"Sen şuursuzca karbonhidrat tüketirken millet fitness uzmanı oldu. Harekete geç!"

Sanırım derin bir nefes alıp manzaraya hakim bir noktadan kendi durumumuza göz atmaya hepimizin ihtiyacı var.

Yazının başında söylediğim gibi şu sıralar özellikle bana iyi gelen şeyleri yapıyorum. Bu sebeple size Laura Ashley'in İlkbahar / Yaz koleksiyonunda beğendiğim görselleri seçerek ve harika bir gün dileyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum. 

Kendime bir de soru:

"Son bir kez pizza mı yesem acaba???" :))




















14 yorum:

  1. Aynı durumdayım. 5 kilo fazlam var iki yıldır veremedim :( Son cümlenize çok güldüm. Yalnız hiç son olmuyor haberiniz olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin yine iyiymiş benim daha fazla vermem gerek :( birbirimizi motive edip yaz gelmeden kilolarımıza elveda diyeceğiz :)

      Sil
  2. Renklere bayıldım! sosyal medya konusunda haklısınız. Artık insanların yarışırcasına fotoğraf paylaşmalarından, birbirlerine laf sokmalarından sıkıldım. Herkes klavye kabadayısı oldu. Bütün hesaplarımı şimdilik kapattım. Sadece instagram kullanıyorum. O'nu da sürekli güncellemiyorum. En iyisi blogları okumak, resimlere bakmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi renk insanın enerjisini yükseltiyor değil mi? Ahh aynı şeyleri bende düşündüm. Çok takılmamak lazım. Boşver!
      Ama bloglar yavaştan canlanmaya başladı sanki, senin gibi okuyucular olduğu sürece bloggerlar yazmaya devam eder bence :)

      Sil
  3. Ben de ruhuma iyi gelen kadınları takip ediyorum.Bir de başaramasam da diyet ile mücadele ediyorum.Hatta geçen de sen kek yapmıyor musun diye sorunca kış boyu kek-kahve fotosu paylaştın bir de kendini çek de ne hale geldiğini görsün Sebi dedim.Ama yok o kadar dikkat ediyorum gram düşmüyor kilo alacak meret.Ne inatçı bünyem var bir bilsen.Alırken de verirken de kafasına göre takılıyor.Gerçi yalan yok alırken ben de çok destek verdim kendisine.Ay neler anlatıyorum ben.Pizza dedin dağıldım resmen:)Karnım aç ruhum bari doysun şu güzel görseller ile.Dur dönüp detaylı bakayım ben.Öptüm cancazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hiç katılmıyorum. Gayet hoşsun ve ben fotoğrafında inan ki fazlalık görmedim Bahar. Diyet yapması gereken esas benim.
      Kilonun gitmesi için sporla desteklemek lazım. Hareket yoksa aç kalmak işe yaramıyor :( no pizza, no kek!!
      Ayy verelim artık şu kiloları..ara sıra motive edelim birbirimizi, yani sen et beni :)))

      Sil
  4. Laura Ashley ziyareti yapıp geldim ben ama bunların hiçbiri Nişantaşı LA' de yoktu bilesin!
    Kilo konusu kapanmayan yaram benim Sebi. Geçen bahar diyet ve yürüyüşle epeyce kilo verdim ve kışın üstüste hasta oldum, evden çıkamadım yedim yedim ve gerisin geri aldım . Aman dikkat yaş aldıkça kilolar yapışıyor insana . Pizza yeme boşver gel müsli yoğurt yiyelim birlikte 😉
    Sosyal medya detoksuna çeyrek kadı ben de yapacağım. Zaten bloğa yazı koyduğum yok ig. İle de arama mesafe koyacağım bu gidişle. Yetişemiyorum Sebi! Kitap okuyamıyorum, hayatta en büyük korkum kelimelerimi kaybetmek .
    Çok yazdım kaçıyorum . Öptüm !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TR'ye yeni sezon ürünleri daha gelmemiştir belki. Bütün sezonu getirdiklerini de sanmıyorum..
      Ahh bu kilo işine kafayı taktıkça daha beter yiyorum sanki.. Ama bende /sende bu sene çok hasta olduk, hareketsiz kaldık. Aslında fıstık gibiyiz :)))
      Senin blog yazılarını özlüyorum ben. Lütfen tekrar yazmaya başla Nilgün abla.
      Kitap okuma işini hiç sorma! Bu konuda kendimi acayip eleştiriyorum.
      Mesela; kitap içerikli olan ig hesaplarına bakıyorum hem okuyorlar, hemde sürekli resim çekiyorlar. Biz beceremiyoruz ya da önceliğimizi iyi ayarlamıyoruz belki de..Zaman yönetimini iyi yapmak lazım.

      Sil
  5. her alanda detoksa benimde feci sekilde ihtiyacim var, umarim basaririm:)) loura ashley koleksiyonu her zamanki gibi ruhumu dinlendirdi:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence isteyince olur. Ara sıra yapmak iyi geliyor, tazeleniyoruz sanki :) Benden de sevgiler..

      Sil
  6. İg'de sizi takip ediyorum. Çok güzel resimleriniz var. Blogunuzuda uzun süredir takip ediyorum. Seçtiğiniz resimlerede bayılıyorum. Blogunuza ara vermeyin lütfen! Trabzondan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz ve ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. Bloga ara vermiyorum sadece sık paylaşım yapamıyorum. Sizler gibi blog okuyucuları olduğu sürece burada olmaya devam edeceğim :))
      Trabzona sevgi ve selamlar...

      Sil
  7. Sebi selam,
    Sanırım bu ara hepimizde aynı bıkkınlık var, bloğun ig hesabında günde 1 foto yayınlamaya çalışıyorum ama sanırım bana bir bıkkınlık geldi, bir detoks yapmak farz..bloğa daha fazla vakit ayırayım istiyorum..
    Diğer detoks işine gelince, reformer pilatese başladım ama özel bir diyet yapmıyorum, fakat ağır tatlılar da yememeye çalışıyorum..öyle iki arada bir derede işte..reformer ile ilgili deneyimlerimi 12 seans sonunda yazacağım sizlere, şimdilik kötü gitmiyor..fakat pizza da yemiyorum, haberin olsun:)) Keşke burada olaydın, beraber o güzel parklarda yürüyüş yapardık..
    Öpüyorum kocamanından

    YanıtlaSil
  8. Her ürünü ile favorimdir Laura Ashley nin. Mağazalarını gezerken resmen mest oluyorum. Kilo olayına ise hiç girmeyeyim ben en iyisi.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...