...

...

Pazartesi, Ekim 20, 2014

Trend & Stil : Tuğla Duvar Dekorasyonu







İç mekân tasarımında tuğla duvar kaplama yöntemi uzun yıllardır Avrupa, Amerika ve özellikle İskandinav ülkelerinde yoğun olarak kullanılmasına karşın Türkiye’de ancak son birkaç yıldır tercih ediliyor. Tuğla duvar kaplaması özellikle rustik endüstriyel iç tasarım ve dekorasyon stilinde ön plana çıkıyor. 






İç mekanlarda panel tuğla kaplamasını oda duvarlarında, şömine ve tv arkası kaplamalarında, yatak odası karyola başı arkasında, merdiven çevresindeki yan duvarlarda kullanabilirsiniz. Genellikle beyaz, antik beyaz, kırmızı, kızıl köz, gri ve kahverengi tercih edilmektedir. 






Çeşitli tarzdaki odalar için tuğla duvar kaplaması örneklerinden ilham almanız dileğiyle.

Keyfili seyirler!



























images  # Pinterest #







3 yorum:

  1. Hepsini çok beğendim ama benim seçimim beyazdan yana. İlerde evime yaptırmayı düşünüyorum, harika bir arşiv oldu bana. Teşekkürler Pembe :)

    YanıtlaSil
  2. hiç bir duvara uygulayamamış olsakda seviyoruz ailece :) ♥

    YanıtlaSil
  3. İnternette arama yaparken rastladım bloğunuza çok beğendim. Tanıştığımıza memnun oldum :)
    Bende geçen yıl tv ünitesi arkasına yaptırdım ancak dolgusunda dökülmeler oldu. sinirimden söküp tekrardan yaptırmak istiyorum ama maliyetini tekrar göze alamıyorum. Acaba diyorum ki kağıt mı kaplatsam, ne dersiniz? Bu arada buradaki yapılan çalışmaları çok beğendim, bizimki acemi işi oldu maalesef :( sevgiler. Serpil

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...