...

...

Salı, Eylül 30, 2014

Kitaplar Baş Köşede









Evlerimizde baş köşede televizyon olacağına, okurken bize hayal kurduran, bazılarının kahramanı olduğumuz, kimininse anlattığı hikayeyi kendimiz yaşıyormuşcasına sahiplendiğimiz, kimi zaman hüzünlenip, duygu seline kapıldığımız kitaplarımız olsun.
Tıpkı bu evde olduğu gibi.

Bu ev ortak kullanım alanlarını açık planda çözümleyerek dış ilişkilerden sıyrılmış, kitaplarla arasında güçlü bir kurgu yaratmış hissi veriyor sanki. Nedeni çok açık. Çünkü bu evin baş rolünde kitaplar var. Bazılarına göre fazla renksiz gelebilir belki ama en önemlisi mutluluk hissi veren kitap kokusu var. Eee, daha ne olsun? öyle değil mi?

















images #elmueble#





2 yorum:

  1. 10 numara başlangıç bence,başköşede tv olmasın
    ben de hiç hoşlanmıyorum bu tarz dekorasyondan
    en uygun zamanda evde değişiklik olsun istiyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Tam benlik bir salon. Benim salonumda da bir kitaplığım var ama hayalimdeki gibi değil. Camekan vitrini kitaplığa çevirdim. Ve bana yetmiyor. Emeğine düşüncene sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...