...

...

Cuma, Aralık 20, 2013

Pembeli mi? Kırmızılı mı?...Sizce?










Yeni yıla girmemize sayılı günler kala hala hazırlık telaşında olanlara fikir vermesi için ağaç süslemeleri, masa dekorasyonu, hediye paketi süslemeleriyle ilgili görselleri paylaşmak istedim.

Özellikle belirtmeliyim ki, yeni yıla kırmızı- beyaz dekoratif süslerin daha çok yakıştığını düşünsem de ilk resimdeki pembe-beyaz hazırlanmış masaya bayıldım.

Sizce de müthiş görünmüyor mu, ne dersiniz?



























Hepinizin haftasonu ışıl ışıl geçsin...










15 yorum:

  1. Pembe göz yormuyor güzel ferah ama kırmızıya da hayır demem :)

    YanıtlaSil
  2. ikisi deeeee çok güzeeeel.

    (smyrne talyada gördüm. pek severim onuuu)

    :)

    YanıtlaSil
  3. I love all your suggestions for Christmas and your blog! I just find out and will now have a follower. Kisses from Spain.

    YanıtlaSil
  4. Pastel tonlari ozellikle pudra pembesini cok sevmeme ragmen yilbasinin rengi kirmizi olmali diye dusunuyorum.. Altin ve gumusude cok yakistiriyorum..
    Seninde haftasonun mukemmel gesin Sebicim, sevgiler <3

    YanıtlaSil
  5. Ne keyifli insan bunlar:) yaraticiliga nak, bizde olsa o at arabasi curur gider arkalarda kuytularda bir yerde😉 iyi haftasonlar sanada😍

    YanıtlaSil
  6. Pembe cok romantik ve chic gorunuyor ama ben yarin aksam kirmizi yapacagim tabisi :))

    YanıtlaSil
  7. Lovely!

    Merry Christmas!!♥

    YanıtlaSil
  8. en son karedeki hediye kutulari yuklu araba var yaaaa
    iste ben ona bayildim:))))))

    YanıtlaSil
  9. gerçekten harika modeller var. evde bir değişikliğin vakti geldi sanırım

    YanıtlaSil
  10. Ben pembe dizaynları çok beğendim, bu kadar güzellikleri görünce evde neyapacağımı şaşırıyorum ))

    YanıtlaSil
  11. Bayılıyorum şu yeni yıl atmosferine

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...