...

...

Çarşamba, Kasım 06, 2013

Ihh işte...






Bazı aksesuarları uyduruk bulsam da renkleri ile günümü aydınlattı bu ev... Renksiz ev sevmem ben diyen takipçilerim için gelsin :)




Pencere önündeki çalışma köşesi bu evde ki en sevdiğim detaylardan oldu.




Ahh!!kozalaklar... 
Kış için en sevdiğim aksesuaur olur kendileri...geçen gün annem koli gönderdi. Bilin bakalım mamalar dışında içinden ne çıktı??? Tabiki kozalak :) kızının çok sevdiğini bildiği için elleriyle yayladan toplamış Anneciğim.










Banyo da pano, çerçeve kullanmayı seviyorum ama bunları pek sevemedim nedense, pek uyduruk geldi. 




Sobanın üzerinde ki kuru çiçekleri sevdim sevmesine de çok tehlikeli. İş güvenliği uzmanı olarak hemen tehlikesi gözüme çarptı. Yanar ayol :)








Bu koltuk hakkında bir şey söylemek istemiyorum, yorum sizin :)




Evet kabul ediyorum, bu ev'in renkleri dışında kullanılan aksesuarları sevmedim.






Eee o zaman...
Madem beğenmedin, bahane verip durdun, neden paylaştın derseniz, ilk resimde ki dinlenme köşesi, pencere önü çalışma masası ve kozalaklar beni baştan çıkardı.


Şimdi sizin yorumlarınızı alayım :)










9 yorum:

  1. hem renkli hemde rahat bir ev..

    YanıtlaSil
  2. Yanar ayol :))) biz Qatar'da çalışırken işverenimiz Shell iş güvenliği eğitimlerimizi çok sıkı tutardı, o gün bugün ben de senin gözünden bakarım herşeye, sıcak içeceğin konulduğu mumların yakıldığı yer falan hep bi düşünülür önce :))

    YanıtlaSil
  3. Ben şu ikinci fotoğraftaki masa lambasına vuruldum. Zaten ev dekorasyonunda almayı en çok sevdiğim ürün lamba, Evde koyacak yer olsa amennah ama insan da her gördüğüne özenmez ki kardeşim...

    YanıtlaSil
  4. Hiii benim kızlar bile bir koltuğu böyle tırmalayamaz. Kozalak aşkı bende de var ama bu yaz büyük temizlikte bana geldiler ve attım :(
    Çalışma köşesi muhteşemmiş haklısın.
    Aksesuarların bazıları fena değil ama hakkını yemeyelim de ev bi parça karışık . Bu kadar fazla aksesuarı olan birinin zamanı çok,işi az olacak ve de evcil hayvanı olmayacak .
    Fırtınalı yağmurlu İzmir'den sıcacık sevgiler yolladım sana doğru kalbini ısıtsın diye :)

    YanıtlaSil
  5. Tesekkürler,bizimde icimizi actin...

    YanıtlaSil
  6. Sana katılıyorum temel parçalar güzel,aksesuarlar özensiz.Ama evin içine giren ışık süper(Züleyha )

    YanıtlaSil
  7. En çok ikinci fotoğrafı sevdim ben.cam önünde bir çalışma masası,üzerinde çok şirin bir lamba,emaye bir çaydanlık ve içinde çiçekler,pencerede renkli ışık topları hepsi harika.Ama genel olarak biraz karışık ve yorucu bir ev.
    Sevgiyle kal Sebicim.Mevsim geldi seni burada daha çok görmek ne güzel.

    YanıtlaSil
  8. ben bu kadar çok yayıntısı olan (benim ev! :) ) ama çok derli toplu görünen, ışık alan ve pastel tonları olan evlere bayılıyorum! Ama benim evim tam olarak öyle değil.. Biraz daha özen ve caba istiyor sanırım.. ben de biraz tembelik var ;)) Bu arada o tilk, ve tavuk şeklinde olan yastıklara bayıldım!

    YanıtlaSil
  9. Uzgunum Sebicim ama bende sevemedim ;) Yatak odasi haric :) guzel bir haftasonu diliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...