...

...

Cuma, Mart 15, 2013

Mutlu haftasonları!






 

Daha önce bu kafes için planlarım farklıydı ancak ruh halime göre zevklerim değişebiliyor.
Önce ki halini burada paylaşmıştım. Dün gece  ani bir kararla boyamaya başladım. Aslında sprey boya ile daha kolay boyanabilirdi , benim istediğim renk antik beyaz olduğu için  bej ve beyazı karıştırarak elde ettiğim su bazlı ahşap boyasıyla boyadım. Üstelik metal olmasına rağmen boya tuttu, pek bir mutlu oldum :)

Bu obje'nin kendini gösterebilmesi için duvar rengi'nin koyu olması gerekiyor. Benim duvarlarım kum beji olduğu için pek göstermedi. Ama olsun, bu hali diğerine göre daha neşeli, cıvıl cıvıl oldu.

Neyse efendim, gün neredeyse bitmek üzere ama bugün benim yapacaklarım daha birmedi. Tosbik uyansın, babası gelsin sokaklara atacağım kendimi.

Sizde bu haftasonu atın kendinizi sokaklara, sevdiklerinizle bahar tadında güzel anlar yaşayın.

Mutlu haftasonları!

Not: Bu kafesi Euroflora da uygun fiyata bulabilirsiniz. Üstelik istediğiniz renge de boyayabilirsiniz :))




12 yorum:

  1. ÇOK ROMANTİK VE GÜZEL GÖRÜNMEKTE

    YanıtlaSil
  2. Sen ne zevklisin yaa, harika olmuş, şu Euro Flora ya bende bir uğrasam diyorum ama sonra yok yoook kaç kızım diyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Sana da mutlu bir hafta sonu diliyorum canım, kafesin yeni hali de çok hoş.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ben ilk gördüğümde onu beyaz hayal etmiştim desem :) çok doğru bir kararolmuş,beyaza bürünmesi,ellerine sağlık canım,çoook beğendimmm..

    YanıtlaSil
  5. okadar hos olmuski....
    icimi cekerek seyrettim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Süper olmuş,romantizim son noktada..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. bencede ve fon beyaz olsa bile tüm güzelliği ortada.çok beğendim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. SABAH YAĞMUR VARDI BİZİM BURALARDA AMA ŞİMDİ GÜNEŞ AÇTI. BELLİ Kİ ÇOK GÜZEL BİR GÜN OLACAK.
    MUTLU HAFTA SONLARI SEBİCİĞİM!

    YanıtlaSil
  9. merhabalar bende sızın gıbı evımle ugrasmayı sevıyorum dekorasyonu vs. blog actım ama hnuz yayınlanmadı..ızırın neresındensınız?ben karsıyaka merkezdeyım..e maıl atamadım burdan yazdım kusura bakmayı bırde kızım var bu arada adımda nur...belkı garıp gelcek ama arkadas olabılırız belkı...

    YanıtlaSil
  10. çok güzelmiş gerçekten. arkasına istediğin renk tonunda kartonla vs resim çerçeesi gibi kaplayıp dahada vurgu yapabilirsin bence:))ellerine saglık...

    YanıtlaSil
  11. tek kelimeyle muhteşem olmuş, beyaz ayrı bir hava katmış ellerinize sağlık harikasınız..

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar, elinize sağlık çok güzel bir çalışma... Ben duvar renginizi merak ettim. Markasını ve numarasını vermeniz mümkün mü? Çok sevinirim :) teşekkürler

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...