...

...

Cuma, Aralık 23, 2011

Yeni yıla hazır evler.2...

Kendimi çalışıyormuşum gibi hissediyorum.
Günler öyle yoğun geçiyor ki, eşimle sanki günlerdir hiç görüşemiyoruz. Oysa ki başımı dizlerine dayayıp öylece kalakalmak istiyorum. Kaan Batu babaya bir düşkün oldu ki sormayın. Ne zaman şöyle yanyana gelsek hemen yanımızda bitiyor ve şaçımızı başımızı çekiştiriyor. Kıskanıyormuş gibi hissediyorum.
Ahh benim tatlı oğlum, ne çabuk büyüyorsun sen. Gün içinde bazen öylesine doymaksızın öpüyorum ki onu, neredeyse "ne çok öptün, yeter be anne!" diyecek gibi bakıyor. Aslında çok hoşuna gittiğini çaktırmadan belli ediyor. Neşeleniyor, sevildiğini hissediyor belli ki...
Bazı zamanlar sevgi dolu gülüşü yok mu içimi eritiyor...

Neyse...
Aslında yeni yıl postu olması gerekirken buralara nereden geldim bilmiyorum.
Bloglara bakıpta yeni yıl havasına girmemek mümkün değil. Bendeki sonuç, hala yapılması gereken birsürü boyamalar, verniklenecek objeler ve aklımdaki tilkilerle dolanıyorum.
Efendim resimlerin hakkını verelim ve erken de olsa yeni yıl mesajını şimdiden evrene yayalım...

Yeni yıl;

Yüreğimizde, hayatımızda iyiye, güzele, olumluya dair eksik olan ne varsa sunsun avuçlarımıza...

Yeni yılımız şimdiden kutlu olsun.















Fotoğraflar: El mueble

7 yorum:

  1. Görsellerin hepsi de çok hoş, özellikle çocuk odasına bayıldım. Umarım yeni yılda her şey dilediğimiz gibi gerçekleşir.

    YanıtlaSil
  2. giden yıllara bakmaktansa yeni yıla bakmak daha cazip geliyor
    yeni yılınız kutlu olsun

    YanıtlaSil
  3. bana guzel fikir verdi tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. I wish I could understand what you're saying... But I loce these images and your blog! :D

    YanıtlaSil
  5. offf... resimlerin hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  6. cok guzeller resimler.. sanirim super fikirler veriyor ! Ilk resimdeki salonun ferahligi ve aydiklik hali nedisss ! Bu arada Kaan batu gibi bizim Alpcan bey'de basladi hafif hafif kiskancliklara :)) Cok sekerler ama oyle degil mi ? :)

    YanıtlaSil
  7. Много красиво ....:)

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...