...

...

Perşembe, Haziran 17, 2010

Yazın Keyfi Nerede Çıkar?





Isınan havalarla birlikte kendimi ev dışına atmak, çimenlerde yuvarlanmak ve doğanın içine dalmak istiyorum. Uzun yaz günlerinde benim gibi siz de apartman köşelerinde sıkışıp kaldıysanız ve canınız iş yapmak istemiyorsa, tembel tembel oturmak dışında yapacak fazla şey bulamıyor olabilirsiniz. Özellikle benim gibi hamileyseniz hissedilir sıcaklık değeri normal değerlere göre oldukça yüksek gelebilir.





Gözlerimi kapattım... Balkonumun avlusunda,  puflu bir şezlong, rengarenk kumaşlardan oluşan bol yastıklı bir kanepe, renk renk çiçekler  hayal ediyorum. Hal böyle olunca yine tasarım fikirleriyle dolup taşıyorum. Beğendiğim bahçe ve balkon tasarımlarını gözüme kestirip enerji dolmak üzere sizi seyre davet ediyorum. İyi eğlenceler!





















1 yorum:

  1. Bahçe keyfin çıkacağı en güzel yer :)fotoğraflarla yansıttığınız keyif için teşekkürler.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...