...

...

Çarşamba, Haziran 30, 2010

İNDİRİM indirim!!!



Dün Forum Bornova'da hızlıca bir tur attım. Birçok markada % 50 'ye varan indirimler vardı. Bebek hazırlığı içinde olan ben; öncelikli olarak bebek eşyalarına ve tabiki de ev - dekorasyon indirimlerimlerine baktım. Dün Zara Home'da  her hangi bir indirim yoktu ama aldığım duyumlara göre 1 Temmuz Perşembe günü Zara Home indirime giriyor..
 E-v s-e-v-e-r-l-e-r-e duyurulur!!

Mothercare'de % 50 indirim devam ediyor. Oğluşuma 7'li body lerden aldım.
Bebişi olanlar koşun!!

Bugün ise; Alsancak Mudo Concept turlandı. Alışveriş canavarları neredeyse mağazayı silip süpürmüşler. Ama seçili ürünlerde % 50 'ye varan buz gibi yaz indirimi devam ediyor. Ben dayanamayıp yapay orkide çiçeği aldım.

Bu arada Paşabahçe'ye de uğramanızı öneririm. Yaz günlerinde bahçeleriniz ve balkonlarınız için çok cici tealight'lar ve aksesuarlar var. Ben kendime yine dayanamayıp bir tane 3'lü tealightlardan edindim :)

Fotoğraf makinam hala bozuk olduğu için aldıklarımı sizlerle paylaşamıyorum ama sorun çözüldüğü takdirde bir ara paylaşırım.

İyi Alışverişler!




2 yorum:

  1. öncelikle hayırlı olsun şekerim.en kısa zamanda paylaşmanı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler özlemcim,ah birde fotoğraf makinam bir an önce tamir olsa :( neler paylaşıcam ama !!!

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...